2013-05-24

Nya tider. Snart sticker jag iväg till mitt nya jobb där jag förhoppningsvis får stanna kvar ett tag i alla fall. Det är en känsla av nervositet blandat med förväntning som ligger där nere i magen och trycker just nu, antagligen lättar det lite när jag kommit iväg till tåget. Jag har verkligen inte varit arbetslös länge men det känns som om jag har suttit här i ett halvår.
Tänk att en månad och ett par veckor kan kännas som en så lång tid, som om varje dag vore en evighet? Idag skall jag börja rita en header till bloggen, från början var den här bloggen tänkt som en slags konstblogg där jag tänkte lägga upp teckningar, tavlor och annat kludd jag åstakommit. Nu får det blir en kombinerad blogg istället, jag ritar faktiskt inte så mycket längre om det inte är ett större projekt. Tavlan som jag håller på med nu tex. har jag varit på gång med sedan i oktober och den är långt från färdig. Nej, nu skall jag pallra mig in i duschen så att jag i lugn och ro kan sätta mig och ringa några jobbiga samtal efter.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0