Dröm stort mina vänner, även om en del saker just nu kan te sig orealistiskt.

 
 
Realistiska drömmar
 
* Lära mig sticka.
 
* Blir helgrym på det engelska språket.
 
* Skriva klart min påbörjade bokserie.
 
* Brodera ett knippe tavlor till min samling.
 
* Åka till London och gå på Harry Potter Studio Tour.
 
* Göra min efterlängtade tatuering.
 
* Renovera här hemma.
 
* Få bada i en wave pool.
 
* Åka på en veckas skidsemester och skida rumpan av mig.
 
* Låta bloggandet bli en del av min vardagsrutin.

 
Några av dessa drömmar lär inte förverkligas men som sagt, dröm stort.
 
* Lära mig japanska.
 
* Ta en fika med J.K Rowling (helst efter att punkt två upptill är avklarad.)
 
* Bearbeta och bli kvitt min sociala ångest.
 
* Ta körkort (svårt rent ekonomiskt och pga rädsla.)
 
* Köpa ett hus i sten, och på tal om sten - det skall helst ligga ett par stenkast utanför stan.
 
* Få arbeta som författare.
 
* Lära mig dansa (just nu känns punkt två över mer realistisk, haha.)
 
* Tycka om mig själv för den jag är.
 
* Få röstskådespela i barnprogram.
 
 
bild: här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0